مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 09:002021-08-01سياسي

سهم خواهی برخی ها در دولت آینده یک آسیب است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، سهم خواهی برخی ها در دولت آینده را یک آسیب دانست و گفت: گروه های جهادی خواهران باید در روستا ها گسترش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان؛ آیت الله علی خاتمی در جمع جهاد گران زنجانی گفت: یکی از ویژگی های بارز انسان های مومن استفاده از فرصت ها برای بالا بردن علم و آگاهی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه در طول یک سال 2 هزار خانه برای محرومین توسط بنیاد مسکن ساخته و هزار و 535 خانه نیز تعمیر و مقاوم سازی شده است، گفت: تجربه نشان داده است که رفتار، گفتار و گویش جهاد گران باید با فرهنگ مناطق محروم متناسب باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید مشارکت مردم را اصل قرار دهیم، افزود: فرهنگ مصرف مردم مناطق محروم نسبت به سال های گذشته عوض شده است.

آیت الله علی خاتمی با بیان اینکه آموزش و ترویج برای روستاییان به ویژه در حوزه کشاورزی باید در اولویت کار جهاد گران باشد، تاکید کرد: گروه های جهادی خواهران باید گسترش یابد تا مهارت های زندگی را بانوان روستایی هم بیش از پیش یاد بگیرند.

وی با بیان اینکه ایجاد صندوق های قرض الحسنه در مناطق محروم باید با جدیت دنبال شود، عنوان کرد: در تهیه و توزیع جهیزیه کمک های خوبی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم خواهی برخی ها در دولت آینده یک آسیب است

سهم خواهی برخی ها در دولت آینده یک آسیب است