مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 09:002021-08-01سياسي

شبکه اختلاس در شرکت آب و فاضلاب خوزستان شناسایی شد


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از شناسایی شبکه اختلاس، رشاء و ارتشاء و تحصیل مال از طریق نامشروع در شرکت آبفای این استان و بازداشت تعدادی از کارکنان این شرکت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران از روابط عمومی دادگستری، عباس حسینی پویا اظهار کرد: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل اطلاعات و اداره کل بازرسی استان در خصوص برخی سوء جریانات در قراردادهای خرید تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری در شرکت آبفا خوزستان و مشکلات سیستم هدایت و کنترل آب های سطحی فاضلاب استان و دخیل بودن برخی کارکنان فعلی و سابق آن اداره در جریان موضوع و تبانی با برخی پیمانکاران، پرونده ای در دادسرای عمومی و انقلاب اهواز تشکیل شد که در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی استان در حال رسیدگی است.

وی تصریح کرد: در جریان این پرونده، پنج نفر از مدیران و کارکنان سابق و فعلی شرکت آب و فاضلاب استان و مجریان پروژه های مربوط به تصفیه خانه های آبادان، خرمشهر، شادگان، بندرامام خمینی (ره) و ماهشهر، تحت تعقیب قضایی قرار گرفته و با قرار تامین مناسب بازداشت شده اند.

حسینی پویا ادامه داد: افراد دیگری نیز در مظان اتهام قرار دارند که به محض جمع آوری دلایل، به دادسرای استان احضار و یا در صورت عدم حضور در دادسرا، طبق قانون جلب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه اختلاس در شرکت آب و فاضلاب خوزستان شناسایی شد

شبکه اختلاس در شرکت آب و فاضلاب خوزستان شناسایی شد