مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 08:552021-08-01سياسي

برگرای مراسم های ماه محرم با شعار «حفظ سلامت و عرض ارادت»


مراسم عزاداری ماه محرم و صفر با رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد ملی کرونا و با شعار «حفظ سلامت و عرض ارادت» برگزار می شود.

- قزوین – مراسم عزاداری ماه محرم و صفر با رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد ملی کرونا و با شعار حفظ سلامت و عرض ارادت برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو صفر برگزار شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: از 2012 هیئت ثبت شده در قزوین حدود 700 هیئت در سامانه بیرق ثبت نام کرده و مجلس عزا را در سطح برپا داشتند.

وی تصریح کرد: آمار ملی که در اختیار است نشان می دهد به دلیل برخی اعمال سلیقه ها در رعایت پروتکل ها تنها در 10 درصد روستاها مراسم عزاداری برگزار شد که آمار خوبی نبود اما یک سوم هیئت های شهری عزاداری برپا شد.

حجت الاسلام زهرایی اضافه کرد: تبدیل ایستگاه های صلواتی به ایستگاه سلامت، بیش از 800 بازدید از هیئت های مذهبی برای کنترل پروتکل ها، راه اندازی هیئت مجازی، توزیع 138 هزار ماسک بین هیئت های عزاداری و توزیع 1000 لیتر محلول ضد عفونی از جمله اقداماتی بود که در سال گذشته انجام شد.

وی عنوان کرد: یکی از شهرهایی که در نباشیم، گفت: در سال جاری نیز همان دستورالعمل سال گذشته برای امسال اجرایی و همان پروتکل ها تکرار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگرای مراسم های ماه محرم با شعار «حفظ سلامت و عرض ارادت»

برگرای مراسم های ماه محرم با شعار «حفظ سلامت و عرض ارادت»