مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 08:552021-08-01اقتصادي

قیمت سیمان به کیسه ای 45 هزار تومان بازگشت/ افزایش عرضه سیمان در بورس


دبیر کانون سراسری انبوه سازان از بازگشت قیمت سیمان به کیسه ای زیر 30 هزار تومان در بورس کالا و 45 تا 50 هزار تومان در خرده فروشی ها خبر داد.

- خبرنگار مهر ، پس از آنکه معاون وزیر صمت و محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در اوایل هفته گذشته در دو مصاحبه جداگانه در برنامه زنده تلویزیونی از مخالفت خود با عرضه سیمان در بورس کالا خبر دادند، روز چهارشنبه هفته گذشته (روز نوبت عرضه سیمان) در ساعات ابتدایی صبح از عرضه سیمان در بورس کالا خبری نبود تا اینکه از نیمه های فعالیت بازار، شرکت های سیمانی مکلف به عرضه محصول خود در بورس کالا شدند.

در چهارشنبه هفته گذشته حدود 700 هزار تن سیمان در بورس کالا عرضه شد که این حجم بالای عرضه سبب کاهش قیمت آنکه در هفته های قبل تا کیسه ای 110 هزار تومان شده بود، به زیر کیسه ای 30 هزار تومان رسید.

بر اساس گزارش های آماری بورس کالا، این حجم گسترده عرضه سیمان در بورس، بی سابقه بوده و سبب شد تا بسیاری از سازندگان محصولات خود را در بازار سرمایه به فروش برسانند تا با استفاده از شفافیت این بازار، از ورود دلالان به قیمت گذاری سیمان جلوگیری شود.

دبیر کانون انبوه سازان: قیمت سیمان در بورس کالا کیسه ای 25 و خرده فروشی 45 هزار تومان شد فرشید پورحاجت دبیر کانون سراسری انجمن های انبوه سازان در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با تأیید کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت سیمان به کیسه ای 45 هزار تومان بازگشت/ افزایش عرضه سیمان در بورس

قیمت سیمان به کیسه ای 45 هزار تومان بازگشت/ افزایش عرضه سیمان در بورس