مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 08:502021-08-01سياسي

محرومیت زدایی از محلات حاشیه شیراز از اهداف اصلی سپاه فجر است


محرومیت زدایی از محلات حاشیه شیراز از اهداف اصلی سپاه فجر فارس بوده که این مهم در منطقه گرد خون در حال انجام است.

- شیراز - فرمانده سپاه فجر فارس گفت: محرومیت زدایی از محلات حاشیه شیراز از اهداف اصلی سپاه فجر فارس بوده که این مهم در منطقه گرد خون در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار یدالله بوعلی در حاشیه بازدید از پروژه های محرومیت زدایی سپاه فجر در منطقه گردخون شیراز با بیان اینکه حضور بسیج سازندگی در محلات و مناطق محروم مایه امید و نشاط اهالی این مناطق است، گفت: پروژه هایی که بسیج سازندگی در این محلات در دست اجرا دارد با سرعت خوبی در حال پیشرفت هستند و نسبت به بازدیدی که چند ماه قبل از این مناطق داشتیم شاهد پیشرفت بسیار خوبی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه محرومیت زدایی از محلات و مناطق حاشیه کلان شهر شیراز از اهداف اصلی سپاه فجر در سال جاری است، گفت: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه فجر با همکاری سایر نهادهای اجرایی در محله گردخون عملیات بهسازی و تسطیح معابر خودرویی و پیاده روها و همچنین اجرای پروژه سیستم دفع آب های سطحی را دنبال می کند.

فرمانده سپاه فجر افزود: این پروژه ها یکی از مطالبات اصلی ساکنان این محله بوده که علاوه بر زیباسازی سیمای ظاهری معابر، اثر مستقیم بر کیفیت زندگی و سهولت دسترسی در این منطقه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت زدایی از محلات حاشیه شیراز از اهداف اصلی سپاه فجر است

محرومیت زدایی از محلات حاشیه شیراز از اهداف اصلی سپاه فجر است