مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 08:452021-08-01سياسي

«شب رو تنها» در یزد رونمایی شد


کتاب«شب رو تنها» روایتی از زندگی و فرهنگ رانندگان ایران زمین با حضور جمعی از نخبگان و اساتید دانشگاه یزد در دارالعباده یزد رونمایی شد.

- احمد لاجوری در خصوص کتاب شب رو تنها به خبرنگار فارس از یزد، اظهار کرد: این کتاب در حقیقت زبان گویای رانندگانی است که علی رغم تمام سختی های راه و کار، جاده های پر پیچ و خم کشور را می نوردند و نیازهای اقتصادی، فرهنگی، دینی و اجتماعی مردمان ایران زمین را در رگ های این سرزمین پهناور تأمین می کنند.

وی افزود: شب رو تنها داستان زندگی کاپیتان هایی است که در حیطه فعالیت آنها از مرزهای خاکی گذشته و در پنهای فکر و نیاز انسانی گسترده شده است.

این پژوهشگر و نویسنده آثار ادبی در ادامه هدف خود از نگارش کتاب شب رو تنها را معرفی قشر راننده به مردم و آشنایی بیشتر با نحوه زندگی این دسته از انسانها دانست و گفت: فرآیند زندگی یک راننده در حقیقت نمادی از تلاش برای توسعه همه جانبه است و ماشین آن نمونه از یک زندگی اجتماعی است.

وی توجه بیشتر مسئولان به این قشر کمتر دیده شده و برآورده شدن خواسته های به حق آنها را از دیگر اهداف خود برای نگارش شب رو تنها دانست و بیان کرد: رانندگان از جمله اقشار آسیب پذیر جامعه هستند که نقش مهمی در توسعه اقتصادی کشور ایفا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شب رو تنها» در یزد رونمایی شد

«شب رو تنها» در یزد رونمایی شد