مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 08:452021-08-01اقتصادي

88 درصد خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی الکترونیکی شد


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سال گذشته با توسعه خدمات الکترونیکی، 80 میلیون مراجعه به وزارتخانه کاهش پیدا کرد.

- به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد شریعتمداری در مراسم رونمایی از سامانه های مدیریت اطلاعات یکپارچه سامانه های مدیریت اطلاعات یکپارچه تاکید کرد: امیدوارم این مسیر ارزشمندی که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیش گرفته، همچنان ادامه پیدا کند.

هر 4 سال، نظام سیاسی، رییس جمهور، معاونین و وزرا تغییر می کنند اما از آنجا که هدف همه، خدمت رسانی به مردم است، مدیران میانی باید مسیر ریل گذاری شده را ادامه دهند.

بنابراین مسیری که به عنوان زیرساخت ایجاد شده باید با قوت پیش گرفته شود و همه حکمرانان به آن توجه کرده و آن را دنبال کنند.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: ما به سهم خود برای رشد و تعالی کشور تلاش کردیم تا با ایجاد زیرساخت های لازم در حوزه فناوری اطلاعات، خدمات دهی به جامعه هدف را پایدار و ماندگار سازیم.

وی پیشرفت در حوزه آمار و اطلاعات این وزارتخانه را مدیون تلاش های همکاران و مدیران فعلی دانست و تصریح کرد: بسیار خشنودم در آخرین روزهای فعالیت دولت، مسیر خوب و ارزشمندی با تلاش های متمادی پیش گرفته شد و توانستیم آن را شتاب دهیم، امیدوارم در سال های آتی نیز این روند ادامه پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

88 درصد خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی الکترونیکی شد

88 درصد خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی الکترونیکی شد