مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 08:402021-08-01ورزشي

انتظار از ورزشکاران پارالمپیکی بالا است


انتظار از ورزشکاران پارالمپیکی اعزامی به توکیو بالا است.

- ، فتح الله حقیقی قبل از ظهر یکشنبه در مراسم بدرقه دو ورزشکار و دو مربی زنجانی اعزامی به رقابت های پارالمپیک توکیو، اظهار کرد: بدون شک انتظار مردم از ورزشکاران پارالمپیک برای کسب مدال در این مسابقات بالا است.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان ورزشکاران شایسته ای دارد که توانسته اند در رویدادهای مختلف برای ورزش استان افتخارآفرین باشند، ادامه داد: ورزشکاران نیز از ما انتظاراتی داشتند که قرار شد بعد از بازگشت از این رقابت ها این انتظارات را پیگیری کنیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه امروز شاهد اعزام دو ورزشکار زنجانی به نام های رقیه شجاعی و مهدی محمدی به مسابقات پارالمپیک 2020 توکیو هستیم، تصریح کرد: امیدواریم نمایندگان شایسته زنجان بتوانند با مدال از رقابت های مذکور بازگردند.

حقیقی همچنین از اعزام دو مربی به نام های فرهاد عصفوری در رشته دوچرخه سواری و کمال عشق در رشته بسکتبال ویلچر خبر داد و یادآور شد: زنجان از دیرباز از وجود ورزشکاران زبده در رشته های مختلف برخوردار بوده و امیدواریم 9در رویداد پیش رو شاهد درخشش این ورزشکاران باشیم.

گفتنی است، ورزش زنجان در رقابت های المپیک 2020 توکیو هیچ نماینده ای نداشت اما در مسابقات پارالمپیک دارای دو سهمیه به نام های رقیه شجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار از ورزشکاران پارالمپیکی بالا است

انتظار از ورزشکاران پارالمپیکی بالا است