مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 08:402021-08-01پزشكي

بررسی تاثیر پارتیشن های پلاستیکی بر انتقال کرونا


کارشناسان سلامت در انگلیس بر این باورند که پارتیشن پلاستیکی در صورت استفاده نادرست می تواند خطر ابتلا به کووید -19 را افزایش دهد.

- کارشناسان سلامت در انگلیس بر این باورند که پارتیشن پلاستیکی در صورت استفاده نادرست می تواند خطر ابتلا به کووید -19 را افزایش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارشناسان می گویند که صفحه پلاستیکی ممکن است مسیرهای جریان هوا را مسدود کند یا تغییر دهد که در برخی موارد باعث ایجاد گردش ضعیف هوا می شود.

با این حال، شواهد بیشتری حاکیست که صفحه پلاستیکی و موانع این چنینی در صورت ایجاد فاصله دو متری، احتمال اینکه افراد در معرض تنفس رطوبت و ذرات ریز منتشر شده از سوی فرد مقابل قرار بگیرند را کاهش می دهد.

گروه مدل سازی محیط زیست که یک هیئت متشکل از 16 استاد، پزشک و کارشناس بهداشت که بخشی از گروه مشاوره علمی در مواقع اضطراری (Sage) هستند، به بررسی شواهد علمی درباره موانع پلاستیکی در کاهش شیوع ویروس کرونا پرداختند تا بتوانند به دولت توصیه های لازم را بیان کنند.

این گروه در گزارشی می گوید: برخی شواهد اپیدمیولوژیکی و مکانیکی وجود دارد که نشان می دهد صفحه پلاستیکی می تواند خطرات انتقال ذرات ریز منتشر شده را به دلیل مسدود شدن و تغییر الگوی جریان هوا در پشت موانع افزایش دهد و بنابراین، این تأثیر به الگوهای جریان هوای محلی بست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی تاثیر پارتیشن های پلاستیکی بر انتقال کرونا

بررسی تاثیر پارتیشن های پلاستیکی بر انتقال کرونا