مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 08:302021-08-01اقتصادي

48 خدمت تامین اجتماعی غیرحضوری شد/کاهش 70 میلیون مراجعه به این سازمان


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سال گذشته با توسعه خدمات الکترونیکی، 80 میلیون مراجعه به وزارتخانه کاهش پیدا کرد که اقدام بسیار ارزشمندی است.

- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سال گذشته با توسعه خدمات الکترونیکی، 80 میلیون مراجعه به وزارتخانه کاهش پیدا کرد که اقدام بسیار ارزشمندی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شریعتمداری در مراسم رونمایی از سامانه های مدیریت اطلاعات یکپارچه سامانه های مدیریت اطلاعات یکپارچه (آمار،برنامه ریزی،پژوهش،منابع انسانی،تشکیلات.

) و سامانه ثبت درخواست معافیت مالیاتی موسسات خیریه که رضا باقری اصل دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات نیز حضور داشت، تاکید کرد: امیدوارم این مسیر ارزشمندی که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیش گرفته، همچنان ادامه پیدا کند.

وی افزود: هر 4 سال، نظام سیاسی، رییس جمهور، معاونین و وزرا تغییر می کنند اما از آنجا که هدف همه، خدمت رسانی به مردم است، مدیران میانی باید مسیر ریل گذاری شده را ادامه دهند.

شریعتمداری تاکید کرد: بنابراین مسیری که به عنوان زیرساخت ایجاد شده باید با قوت پیش گرفته شود و همه حکمرانان به آن توجه کرده و آن را دنبال کنند.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: ما به سهم خود برای رشد و تعالی کشور تلاش کردیم تا با ایجاد زیرساخت های لازم در حوزه فناوری اطلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

48 خدمت تامین اجتماعی غیرحضوری شد/کاهش 70 میلیون مراجعه به این سازمان

48 خدمت تامین اجتماعی غیرحضوری شد/کاهش 70 میلیون مراجعه به این سازمان