مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 08:302021-08-01دانش

شرط حضوری شدن دانشگاه ها از مهر/ اعلام جزییات واکسیناسیون دانشجویان


طبق برنامه ای که در نظر داریم ابتدا واکسیناسیون دانشجویان از دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی یعنی کارشناسی ارشد و دکتری آغاز می شود و این روند تا مهر ماه ادامه دارد.

- طبق برنامه ای که در نظر داریم ابتدا واکسیناسیون دانشجویان از دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی یعنی کارشناسی ارشد و دکتری آغاز می شود و این روند تا مهر ماه ادامه دارد.

معاون آموزشی وزارت علوم، تامین سلامت دانشجویان را شرط حضوری شدن آموزش دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی عنوان کرد و گفت: دانشجویان جدیدالورود در بهترین حالت از بهمن ماه می توانند آموزش حضوری داشته باشند.

ما حتی اگر تمام دانشجویان را واکسینه کنیم با توجه به اینکه رعایت پروتکل ها باید ادامه داشته باشد، آموزش حضوری را نمی توانیم برای همه مقاطع و همه دانشجویان داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی خاکی صدیق در نشست خبری که امروز به منظور تشریح برنامه واکسیناسیون دانشجویان به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: واکسیناسیون دانشگاهیان اعم از اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه ها ابتدا با هدف برگزاری آموزش حضوری دانشگاه ها از مهر ماه جاری مطرح شد؛ اگر چه ما تجربه موفقی طی سه ترم اخیر در حوزه آموزش مجازی کسب کردیم، اما برای اینکه آموزش حضوری در دانشگاه ها از سر گرفته شود باید ابتدا دانشگاهیان و دانشج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط حضوری شدن دانشگاه ها از مهر/ اعلام جزییات واکسیناسیون دانشجویان

شرط حضوری شدن دانشگاه ها از مهر/ اعلام جزییات واکسیناسیون دانشجویان