مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 08:252021-08-01سياسي

مردم برای پایان دولت تدبیر و امید لحظه شماری می کنند


عضو اسبق شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: دولت روحانی که از حمایت حداکثری و مطلق جریان اصلاح طلب برخوردار بود در طول هشت سال گذشته کاری کرد که مردم برای پایان این دولت در حال لحظه شماری هستند.

- سعید طلوعیان عضو اسبق شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به چالش ها و مخاطرات پیش روی دولت سیزدهم عنوان کرد: جریان غربگرا در طول هشت سال مدیریت خود بر سکان اجرایی کشور چالش های بزرگی در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و سیاست خارجی و.

ایجاد کرد که دولت سیزدهم را در مسیر حکمرانی دچار چالش هایی خواهد کرد.

دبیرکل جمعیت ایران فردا با اشاره به نارضایتی های شدید اجتماعی و اقتصادی از عملکرد جریان اصلاح طلب و اعتدال در طول دولت یازدهم و دوازدهم گفت: میراث شومی که دولت اصلاح طلب حسن روحانی برای رییسی به جا می گذارد را دیگر نمی توان زمین سوخته عنوان کرد، این وضعیت شبیه یک میدان مین گذاری است که هرلحظه باید منتظر بروز مشکلات در حوزه های گوناگون بود.

فعال سابق دانشجویی با تشبیه وضعیت نارضایتی های اجتماعی به اواخر دولت هاشمی رفسنجانی عنوان کرد: نارضایتی های اجتماعی همچون اواخر دولت هاشمی رفسنجانی در آستانه انفجار قرار دارد و متاسفانه دولت روحانی در روزهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم برای پایان دولت تدبیر و امید لحظه شماری می کنند

مردم برای پایان دولت تدبیر و امید لحظه شماری می کنند