مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 08:252021-08-01سياسي

گستره بین المللی ایسنا برگ برنده این رسانه است


نائب رییس شورای حوزه های علمیه استان یزد با بیان این که گسترش ایسنا در ابعاد بین المللی برگ برنده این رسانه است، گفت: ندانستن زبان دوم از فقرهای کشورماست و رسانه ها باید در رفع این ضعف نقش داشته باشند.

- آیت الله سیدمحمد کاظم مدرسی در بازدید از دفتر ایسنا در یزد با بیان این که امروزه رسانه ها قدرت جوامع هستند، گفت: امروزه قدرت در زور، شمشیر و تفنگ و تانک یا پول نیست بلکه از رسانه ها و سخنوری هاست و این رسانه است که می تواند قدرت آفرینی کند.

وی با بیان این که مظلومیت امروز ما در دنیا به خاطر نداشتن پایگاه های قوی رسانه ای است، تصریح کرد: برگ برنده خبرگزاری ایسنا در کشور، برخورداری از بعد بین المللی است البته اگر بتواند حرف خود را به روز و آنلاین به زبان های مختلفی در اختیار مردم قرار دهد.

نائب رییس شورای حوزه های علمیه استان با بیان این که ندانستن زبان دوم از فقرهای کشورماست و باید رسانه ها در جبران آن نقش داشته باشند، گفت: ماه مرداد، یادآور شهادت شهد صارمی و روز خبرنگار است هر چند که امروز خبرنگاران در کشورمان جزو اقشار مظلوم در جامعه هستند.

وی ویژگی خبرنگاران را داشتن سه سین شامل سوز ، سواد و سلیقه ذکر کرد و گفت: خبرنگاران افراد تحصیلکرده جامعه هستند که باید به آنها پر و بال داده شود و از آنها حمایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گستره بین المللی ایسنا برگ برنده این رسانه است

گستره بین المللی ایسنا برگ برنده این رسانه است