مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 08:202021-08-01سياسي

بهره برداری از مدرسه 6 کلاسه شهید فخری زاده در «بدره»


مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام با بیان اینکه پنجاه و چهارمین مدرسه برکت ایلام افتتاح شد گفت: مدرسه 6 کلاسه شهید فخری زاده با زیربنای 990 متر مربع به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، نصرت الله رحیمی صبح امروز در برنامه افتتاح پنجاه و چهارمین مدرسه برکت ایلام که با حضور رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد گفت: این برنامه همزمان با سراسر کشور انجام پذیرفت و 150 مدرسه و 150 مسجد و مرکز فرهنگی، مذهبی در سراسر کشور نیز به بهره برداری رسید.

وی با با بیان اینکه این با عنوان مدرسه شهید فخری زاده در بدره احداث شده افزود: این مدرسه دارای 6 کلاس درس بوده که امروز با حضور امام جمعه، فرماندار و مسوولان محلی شهرستان بدره بهره برداری رسید.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: زیربنای این مدرسه 990 متر مربع و محوطه سازی بیش از یک هزار متر مربع مجهز به کارگاه، آزمایشگاه، فضای سبز و و مابقی نیز از محل اعتبارهای ملی تامین و هزینه شده است.

وی ادامه داد: با مشارکت بنیاد برکت تاکنون 54 مدرسه با 235 کلاس درس در مناطق مختلف این استان احداث شده و تاکنون 320 میلیارد ریال نیز هزینه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از مدرسه 6 کلاسه شهید فخری زاده در «بدره»

بهره برداری از مدرسه 6 کلاسه شهید فخری زاده در «بدره»