مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 08:102021-08-01سياسي

ریشه مشکلات کشور ضعف مدیریت و ترک فعل ها است


معاون دادگستری کل استان کرمان با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گفت: به نظر می رسد طبق آنچه رصد کرده ایم بیش از هر چیزی، مردم از ضعف مدیریت ها و ترک فعل ها گلایه دارند و ریشه مشکلات را این موارد می دانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سیدمهدی قویدل امروز در دیدار تعدادی از فعالان فضای مجازی با اشاره به مقوله ای که در سال های اخیر رنگ و لعاب ویژه ای گرفته و همچنان به عنوان یک ضرورت از سوی دستگاه قضا  مطرح است، افزود: اگرچه نگاهی وجود دارد که مطالبه گری را همان نظارت مردم بر  عملکرد مدیران و  یک  اتفاق نو عنوان می کنند؛ اما مطالبه گری ریشه در اسلام و مکتب عدالت محور علوی دارد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم اداره کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: مطالبه گری، فراتر از یک شعار بلکه یک فرهنگ و یک ضرورت برای تحقق عدالت اجتماعی و ارتقای سطح مسؤولیت پذیری اجتماعی چه از نظر فردی و چه از منظر اجتماعی محسوب می شود و لازم است زیرساخت های آن را  فراهم کنیم تا به اهداف مطالبه گری ازجمله ارتقای مسؤولیت اجتماعی، کاهش فساد و آسیب ها، پیشگیری از وقوع جرایم و افزایش پویایی در جامعه  برسیم.

وی افزود: برای رسیدن به نقطه ی هدف در مطالبه گری لازم است سه مولفه ی مهم کنار هم قرار گیرند و اگر یکی  از این سه  مولفه وجود نداشته باشد ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه مشکلات کشور ضعف مدیریت و ترک فعل ها است

ریشه مشکلات کشور ضعف مدیریت و ترک فعل ها است