مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 08:102021-08-01اقتصادي

تأمین گاز منطقه ویژه اقتصادی گرمسار/ سیلوی بزرگ گرمسار آماده افتتاح است


تأمین گاز منطقه ویژه اقتصادی گرمسار/ سیلوی بزرگ گرمسار آماده افتتاح است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی رضا آشناگر، استاندار سمنان ظهر امروز در آیین ویدئوکنفرانسی افتتاح پروژه های سمنان، با بیان اینکه امروز به صورت هم زمان و همچنین طی روزهای آینده شاهد افتتاح پروژه هایی در استان هستیم که خدمتگزاری بیشتر به مردم از ویژگی های بارز آن است، اظهار کرد: تأمین گاز منطقه ویژه اقتصادی برای راه اندازی و ایجاد زمینه مناسب برای پرورش استعدادهای استان در این مرکز صورت گرفت.

استاندار سمنان تصریح کرد: روز گذشته و در آیینی ویدئوکنفرانسی و با دستور رییس جمهور، بخش سوختگی و اورژانس حوادث بیمارستان کوثر سمنان نیز افتتاح شد که مجموعه این موارد از جمله اقدامات دولت برای خدمتگزاری بیشتر و بهتر به مردم در استان سمنان است.

وی افزود: در خصوص پروژه گازرسانی به پایگاه پدافند هوایی سمنان، از سال 98 پیگیری ها صورت گرفت و امروز و در سال 1400 شاهد بهره برداری از این طرح هستیم که قطعاً باعث رشد و رونق و احیای بافت منطقه پایگاه پدافند هوایی خواهد شد.

آشناگر اظهار کرد: طرح راه اندازی مرکز آموزش تخصصی گاز اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان به عنوان یکی از اقدامات در راستای تکمیل آموزش برای استفاده از پیمانکاران و کارکنان حرفه ای و متخصص و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین گاز منطقه ویژه اقتصادی گرمسار/ سیلوی بزرگ گرمسار آماده افتتاح است

تأمین گاز منطقه ویژه اقتصادی گرمسار/ سیلوی بزرگ گرمسار آماده افتتاح است