مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 08:002021-08-01پزشكي

برای رمز گشایی واکسن کروناپاستور مشمولین درخواست کتبی دهند


رییس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان اعلام کرد: واکسن کرونا پاستور که محصول مشترک ایران و کوبا است مجدد در دسترس ایرانیان قرار خواهد گرفت و آن دسته از افرادی که به صورت داوطلبانه در این طرح شرکت کردند .

- ایسنا/همدان رییس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان اعلام کرد: واکسن کرونا پاستور که محصول مشترک ایران و کوبا است مجدد در دسترس ایرانیان قرار خواهد گرفت و آن دسته از افرادی که به صورت داوطلبانه در این طرح شرکت کردند در صورت درخواست رمزگشایی می شوند.

سید جلال الدین بطحایی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه در حال حاضر گروه سنی 55 سال به بالا مشمول دریافت واکسیناسیون هستند، تصریح کرد: در صورتیکه این گروه سنی واکسن کرونا پاستور به صورت داوطلبانه دریافت کرده باشند ظرف مدت 24 ساعت به انستیتو پاستور کد مورد نظر آنها ارسال و رمز گشایی می شود تا تکلیف آنها برای دریافت یا عدم دریافت واکسن مشخص شود.

وی گفت: در صورتیکه افراد واکسن کرونا پاستور را به صورت داوطلبانه دریافت کرده باشند، مشمول گروه شغلی باشند باید به صورت کتبی نسبت به رمز گشایی درخواست دهند تا رمزگشایی آنها پیگیری شود اما بهتر است افرادی که داوطلبانه کرونا پاستور دریافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای رمز گشایی واکسن کروناپاستور مشمولین درخواست کتبی دهند

برای رمز گشایی واکسن کروناپاستور مشمولین درخواست کتبی دهند