مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 07:552021-08-01دانش

واکسیناسیون 30 هزار استاد و 63 هزار کارمند دانشگاه در مرداد


مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از واکسیناسیون 30 هزار استاد و 63 هزار کارمند دانشگاه در مرداد امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، محمدرضا آهنچیان مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نشست خبری مجازی که امروز برگزار شد، در خصوص واکسیناسیون دانشگاهیان، اظهار کرد: واکسیناسیون در دانشگاه، مبنای طراحی و اجرای برنامه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی است؛ به دلیل پاره ای محدودیت ها در پوشش کامل جامعه دانشگاهی تا مهرماه 1400، اولویت بندی ازسرگیری آموزش در نیمسال نخست 1401ـ 1400 انجام می شود.

وی افزود: در دانشگاه هایی که دارای دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی نیستند یا به عکس فاقد پذیرش دانشجو در دوره های کاردانی و کارشناسی محسوب می شوند، اولویت بر اساس بالاترین مقطع تحصیلی به پایین خواهد بود.

آهنچیان با بیان اینکه واکسیناسیون فقط در محل دانشگاه برای دانشجویان بومی و در محل دانشگاه محل زندگی دانشجویان غیر بومی انجام خواهد شد، ادامه داد: هماهنگی واکسیناسیون دانشجویان غیر بومی در دانشگاه محل زندگی آنان، با دانشگاه محل تحصیل دانشجو است.

وی افزود: برنامه ریزی واکسیناسیون بر اساس آخرین آمار از دانشجویان در چهار سال گذشته است که 4 سال سقف سنوات مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون 30 هزار استاد و 63 هزار کارمند دانشگاه در مرداد

واکسیناسیون 30 هزار استاد و 63 هزار کارمند دانشگاه در مرداد