مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 07:352021-08-01سياسي

مدیرکل اوقاف فارس: جهاددانشگاهی یکی از رویش های انقلاب اسلامی است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس گفت: جهاددانشگاهی یکی از رویش های انقلاب اسلامی است که به واسطه درایت بنیانگذار کبیر این انقلاب با هدف کمک به پیشرفت علم و فرهنگ در کشور تشکیل شد.

- ایسنا/فارس مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس گفت: جهاددانشگاهی یکی از رویش های انقلاب اسلامی است که به واسطه درایت بنیانگذار کبیر این انقلاب با هدف کمک به پیشرفت علم و فرهنگ در کشور تشکیل شد.

حجت الاسلام سید عباس موسوی یکشنبه 10 مرداد در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت چهل و یکمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی، این نهاد را از برکات انقلاب برشمرد و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد این نهاد، گفت: خلف صالح امام راحل یعنی رهبر معظم انقلاب نیز که همواره تداوم گر آرمان های امام و انقلاب بوده و هستند، همواره بر حمایت از نهادهایی نظیر جهاددانشگاهی تأکید دارند.

موسوی با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم تا نهادهایی مانند جهاددانشگاهی در کشور توسعه و تقویت شوند، این نهاد را بازوی توانمند پژوهشی برای پیشرفت و توسعه کشور توصیف کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس با یادآوری برخی از دستاوردهای جهاددانشگاهی در حوزه های علمی، پژوهشی و فرهنگی تأکید کرد: جهاددانشگاهی طی این سال ها به خوبی ثابت کرده است که توانایی تبدیل علم را به عمل دارد و این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل اوقاف فارس: جهاددانشگاهی یکی از رویش های انقلاب اسلامی است

مدیرکل اوقاف فارس: جهاددانشگاهی یکی از رویش های انقلاب اسلامی است