مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 07:352021-08-01اقتصادي

استفاده از نیروگاه های خورشیدی در ادارات سمنان


با توجه به مدت طولانی آفتابی بودن هوا در استان سمنان، مراکز اداری و دستگاه هایی اجرایی باید به سمت استفاده از نیروگاه های خورشیدی گام بردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی رضا آشناگر، استاندار سمنان ظهر امروز در آیین ویدئوکنفرانسی افتتاح پروژه های شرکت گاز استان سمنان، با اشاره به افتتاح طرح گازرسانی به پایگاه پدافند هوایی سمنان اظهار کرد: پیگیری ها در پروژه گازرسانی به پایگاه پدافند هوایی سمنان از سال 1398 صورت گرفت و امروز در سال 1400 شاهد بهره برداری از این طرح هستیم که باعث رشد و رونق و احیای بافت منطقه پایگاه پدافند هوایی خواهد شد.

او همچنین با اشاره به بهره برداری نیروگاه خورشیدی شرکت گاز استان سمنان اظهار کرد: با توجه به اینکه با کمبود برق مواجه هستیم، استفاده از انرژی خورشیدی اهمیت بسیار زیادی دارد.

او گفت: با توجه به مدت طولانی آفتابی بودن هوا در استان سمنان، مراکز اداری و دستگاه هایی اجرایی باید به سمت استفاده از نیروگاه های خورشیدی گام بردارند.

استاندار سمنان گفت: امروز و در راستای این مهم شاهد افتتاح نیروگاه خورشیدی شرکت گاز استان هستیم که امری بسیار ارزشمند است.

آشناگر درباره افتتاح مرکز آموزش تخصصی گاز اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان تصریح کرد: طرح راه اندازی مرکز آموزش تخصصی گاز اداره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از نیروگاه های خورشیدی در ادارات سمنان

استفاده از نیروگاه های خورشیدی در ادارات سمنان