مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 07:352021-08-01دانش

امکان میهمانی دانشجویان در شهر محل سکونتشان فراهم شد


مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی جزییات یک نیمسال میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در تمامی مقاطع تحصیلی به شهر محل سکونت در نیمسال اول 1401-1400 را اعلام کرد.

- مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی جزییات یک نیمسال میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در تمامی مقاطع تحصیلی به شهر محل سکونت در نیمسال اول 1401-1400 را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مهران صلواتی با اشاره به تسهیلات ویژه دانشگاه آزاد اسلامی برای یک نیمسال میهمانی دانشجویان این دانشگاه در تمامی مقاطع تحصیلی صرفاً به شهر محل سکونت، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور کسب رضایت خاطر دانشجویان، ایجاد آرامش، رفع دغدغه خانواده ها و جلوگیری از ترددهای غیرضروری و پیشگیری خطرات ناشی از سرایت ویروس کرونا، تسهیلات میهمانی یک ترم دانشجویان به شهر محل سکونت را برای نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400 در نظر گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور کاهش تردد دانشجویان بین محل سکونت و تحصیل و تأثیر آن در مهار ویروس کرونا، یک نیمسال میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در تمامی مقاطع تحصیلی صرفاً به شهر محل سکونت با توجه به شرایط لازم امکان پذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان میهمانی دانشجویان در شهر محل سکونتشان فراهم شد

امکان میهمانی دانشجویان در شهر محل سکونتشان فراهم شد