مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 07:352021-08-01سياسي

دلسوزان انقلاب به جهاددانشگاهی پر و بال بیشتری دهند


نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: دلسوزان انقلاب باید نهادهای انقلابی مانند جهاددانشگاهی که مولود انقلاب هستند را پر و بال و گسترش بدهند.

- ایسنا/سمنان نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: دلسوزان انقلاب باید نهادهای انقلابی مانند جهاددانشگاهی که مولود انقلاب هستند را پر و بال و گسترش بدهند.

علی اکبر علیزاده در آستانه فرارسیدن 16 مرداد، چهل و یکمین سالروز تأسیس جهاددانشگاهی، در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: جهاددانشگاهی که بر دو پایه اصلی و مهم مردمی بودن و علمی بودن شکل گرفته است، به حمدالله در این سالهای پس از انقلاب ثمرات بسیار با عظمتی را برای انقلاب اسلامی داشته است، وی افزود: جهاددانشگاهی بعد از انقلاب با فرمان حضرت امام خمینی(ره) و با هدف جهش علمی در کشور تأسیس و راه اندازی شد.

نماینده مردم دامغان این نهاد انقلابی را مجموعه ای گمنام و با دو ویژگی مهم مردمی بودن و علمی بودن معرفی کرد و گفت: تعیین حکومت و دولتی یا معیارهای مردم سالاری یکی از تصمیمات مهم امام خمینی(ره) بعد از انقلاب اسلامی بود، ایشان می خواستند دولتی هم که تشکیل می دهند، دولتی باشد که پایه های اصلی آن مردم باشند و کارها توسط خود مردم و برای مردم انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلسوزان انقلاب به جهاددانشگاهی پر و بال بیشتری دهند

دلسوزان انقلاب به جهاددانشگاهی پر و بال بیشتری دهند