مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 07:352021-08-01ورزشي

امیری خراسانی عضو کمیته ویژه ATSGA شد


رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی به عضویت کمیته ویژه انجمن آسیایی ورزشها و بازیهای سنتی درآمد.

- به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی، نخستین نشست تخصصی اعضای انجمن جهانی ورزشها و بازیهای سنتی به منظور راه اندازی انجمن آسیایی ورزشهای سننتی بصورت وبینار برگزار شد.

در این وبینار گی ژائوئن رییس انجمن جهانی ورزشها و بازیهای سنتی (ITSGA)، پره لاوگارییس انجمن اروپایی ورزشها و بازیهای سنتی، دکتر محمد تقی امیری خراسانی رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی به همراه چندین نماینده از کشورهای چین، هند، چین تایپه، پاکستان، بنگلادش و مغولستان حضور داشتند.

به دنبال پیشنهاد فدراسیون ایران برای راه اندازی انجمن آسیایی ورزشها و بازیهای سنتی(َATSGA)، این نشست آنلاین جهانی برگزار شد که در نهایت دکتر امیری خراسانی به عضویت کمیته ویژه ATSGA درآمد.

همچنین مهم ترین بخش کار نوشتن اساسنامه انجمن آسیایی است که این وظیفه به فدراسیون ایران محول شد تا ظرف دو ماه اساسنامه را نوشته و پس از مشورت با سایر اعضا، به تایید نهایی انجمن جهانی برسد.

امیری در بخشی از سخنان خود در این وبینار اظهار کرد: فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی ایران با ارگان های مختلف نیز در تماس است و تفاهم نامه های مختلفی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیری خراسانی عضو کمیته ویژه ATSGA شد

امیری خراسانی عضو کمیته ویژه ATSGA شد