مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 07:302021-08-01سياسي

گزارش ترک فعل های وزارت نیرو در حوضه زاینده رود به قوه قضاییه


رییس کل دادگستری استان اصفهان بحران آب را یکی از مشکلات استان برشمرد و گفت: وزارت نیرو و زیرمجموعه های آن در ارتباط با زاینده رود ترک فعل های متعددی داشته اند که مراتب را به صورت مستند به رییس قوه قضاییه اعلام کرده ایم.

- ایسنا/اصفهان رییس کل دادگستری استان اصفهان بحران آب را یکی از مشکلات استان برشمرد و گفت: وزارت نیرو و زیرمجموعه های آن در ارتباط با زاینده رود ترک فعل های متعددی داشته اند که مراتب را به صورت مستند به رییس قوه قضاییه اعلام کرده ایم.

محمدرضا حبیبی در حاشیه هفدهمین جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان که امروز (یکشنبه_10 مردادماه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم صدایی خوبی بین سه قوه در جهت رسیدگی به مشکلات مردم در کشور ایجاد شده که این هماهنگی و هم صدایی بین سه قوه ایجاب می کند در استان ها نیز هماهنگی ها بیشتر شود تا مردم شاهد برکات این اشتراکات و هماهنگی ها باشند.

وی یکی از مشکلات اساسی اصفهان را موضوع آب دانست و گفت: خطاب به نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی عرض کردم وزارت نیرو و زیرمجموعه های آن در ارتباط با زاینده رود ترک فعل های متعددی داشته اند که مراتب را به صورت مستند به رییس قوه قضاییه اعلام کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش ترک فعل های وزارت نیرو در حوضه زاینده رود به قوه قضاییه

گزارش ترک فعل های وزارت نیرو در حوضه زاینده رود به قوه قضاییه