مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 07:252021-08-01اقتصادي

کشف ارز قاچاق از مسافر پرواز شیراز-دبی


مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از کشف 75 هزار درهم ارز قاچاق از یک مسافر که قصد سفر به دبی را داشت در فرودگاه شیراز خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از کشف 75 هزار درهم ارز قاچاق از یک مسافر که قصد سفر به دبی را داشت در فرودگاه شیراز خبر داد.

غلامرضا سالاری یکشنبه 10 مرداد در این باره به خبرنگاران گفت: مامورین پلیس فرودگاه شهید دستغیب شیراز در گیت بازرسی ترمینال پروازهای خارجی و حین کنترل مسافران خروجی از کشور، از مبدا شیراز به مقصد دبی طی بازرسی از یکی از مسافرین مبلغ 75 هزار و 700 درهم امارات را که در کیف دستی و ساک مسافرتی این مسافر جاساز شده بود کشف و ضبط کردند.

او با اشاره به تشکیل پرونده ای برای بررسی موضوع در تعزیرات حکومتی فارس، بیان کرد: طبق دستورالعمل بانک مرکزی، خروج ارز بیش از 5 هزار یورو و معادل آن از کشور غیرقانونی بوده و پرونده های متشکله در این رابطه تحت عنوان قاچاق ارز رسیدگی و متخلفان اعمال قانون می شوند.

سالاری خاطرنشان کرد: طی تحقیقات انجام شده در شعبه و با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازماموران، تخلف متهم محرز و شعبه رسیدگی کننده مسافر متخلف را به پرداخت جریمه نقدی به میزان یک میلیارد و 800 میلیون ریال و ضبط ارزهای کشف شده به نفع دولت محکوم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف ارز قاچاق از مسافر پرواز شیراز-دبی

کشف ارز قاچاق از مسافر پرواز شیراز-دبی