مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 07:102021-08-01سياسي

شورای فرهنگ عمومی باید به دغدغه های فرهنگی کفِ جامعه بپردازد


استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم توجه به دغدغه های فرهنگی جامعه گفت: شورای فرهنگ عمومی باید دغدغه های فرهنگی کف جامعه را اولویت قرار داده و روی مواردی تمرکز کند که در حال شکل دهی فرهنگ جامعه هستند.

- شورای فرهنگ عمومی باید به "دغدغه های فرهنگی" کفِ جامعه بپردازد ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم توجه به دغدغه های فرهنگی جامعه گفت: شورای فرهنگ عمومی باید دغدغه های فرهنگی کف جامعه را اولویت قرار داده و روی مواردی تمرکز کند که در حال شکل دهی فرهنگ جامعه هستند.

هوشنگ بازوند در جلسه امروز (10 مرداد) شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به تصویب روز ملی کرمانشاه در شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: ثبت این روز در تقویم نقطه عطفی درتاریخ کرمانشاه خواهد شد.

وی افزود: امسال فرصت چندانی برای پرداختن به برنامه های این روز حاصل نشد و نتوانستیم آنطور که باید این روز را گرامی داشته و معرفی کنیم و باید از حالا برای سال آینده برنامه ریزی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: روز ملی کرمانشاه زمانی برای ما یک فرصت است که آحاد مردم پای کار بیایند و این روز در افکار عمومی به خوبی معرفی شود.

وی بر لزوم انجام اقدامات ماندگار در این روز تاکید کرد و افزود: باید برنامه هایی برای این روز در نظر گرفته شود که همیشه در خاطر مردم بماند و آنها روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای فرهنگ عمومی باید به دغدغه های فرهنگی کفِ جامعه بپردازد

شورای فرهنگ عمومی باید به دغدغه های فرهنگی کفِ جامعه بپردازد