مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 07:052021-08-01سياسي

راه اندازی موزه آثار بازنشستگان و نام آوران فرهنگی/بازسازی عمارت ناصرالدین میرزا


مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از برنامه های جدید این صندوق برای تجلیل از مفاخر فرهنگی و نیز ایجاد موزه بازنشستگان خبر داد.

- مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از برنامه های جدید این صندوق برای تجلیل از مفاخر فرهنگی و نیز ایجاد موزه بازنشستگان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود مرتضایی فرد که همزمان با هفته خانواده و تکریم بازنشستگان در منزل عبدالجبار کاکایی شاعر شناخته شده کشورمان حضور یافته بود، گفت: از نظر ما، مسئولیت صندوق بازنشستگی کشوری، صرفا پرداخت حقوق یا تامین منابع بیمه تکمیلی نیست؛ بلکه مسئولیت های فرهنگی و اجتماعی هم دارد که تجلیل و تعامل با مفاخر فرهنگی که از افراد تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری هستند، در این چارچوب، در دستور کار اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه دیدار با دکتر عبدالجبار کاکایی اولین نشست با مفاخر فرهنگی صندوق بازنشستگی کشوری است ، افزود: ایجاد موزه آثار بازنشستگان و به ویژه چهره های نام آور فرهنگی و هنری، در دستور کار قرار دارد و اقدامات لازم جهت بازسازی عمارت ناصرالدین میرزا در این جهت صورت گرفته است که امیدواریم بزرگان فرهنگ و هنر هم با ارائه آثار، تصاویر و یادگاری های خود، ما را در تشکیل و تکمیل این موزه یاری دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی موزه آثار بازنشستگان و نام آوران فرهنگی/بازسازی عمارت ناصرالدین میرزا

راه اندازی موزه آثار بازنشستگان و نام آوران فرهنگی/بازسازی عمارت ناصرالدین میرزا