مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 07:002021-08-01بين الملل

گزارش لو رفته از روندِ اشتباه مبارزه با کرونا در آمریکا


بر اساس تحقیقات مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده (CDC) که اسناد آن به دست روزنامه واشنگتن پست و همچنین به رؤیت خبرگزاری فرانسه رسیده است، - بر اساس تحقیقات مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده (CDC) که اسناد آن به دست روزنامه واشنگتن پست و همچنین به رؤیت خبرگزاری فرانسه رسیده است، موارد ابتلا به سویه دلتای ویروس کرونا در این کشور به سرعت رو به افزایش است و احتمالا باعث ایجاد وضعیت حاد ابتلا حتی در میان واکسینه شدگان می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این گزارش تاکید شده که سویه دلتا به همان سرعت گسترش عفونت هایی مانند آبله مرغان در حال شیوع است و بر این اساس این ویروس را باید یکی از مسری ترین ویروس های شناخته شده در جهان دانست.

در این سند آمده است که شیوع این گونه، در میان افراد کاملا واکسینه شده نیز به اندازه افراد واکسینه نشده بالاست و بر این اساس باید پذیرفت که روش جنگ با کرونا تغییر کرده است.

نویسندگان این گزارش تاکید دارد که در وضعیت بحرانی جدید، لازم است دستورالعمل های عمومی برای مقابله با شیوع کرونا تغییر کند و حتی افراد کاملا واکسینه شده، در فضاهای بسته و دیگر مکان هایی که احتمال انتقال ویروس بالاست، از ماسک استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش لو رفته از روندِ اشتباه مبارزه با کرونا در آمریکا

گزارش لو رفته از روندِ اشتباه مبارزه با کرونا در آمریکا