مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 06:552021-08-01سياسي

آموزش حفظ مجازی قرآن با ارائه مدرک معتبر در موسسه علیین


با ایجاد سایت‎ های آموزش قرآن همچون موسسه قرآنی علیین امکان آموزش قرآن برای افراد مختلف بدون هیچ محدودیت مکانی اتفاق افتاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی عملاً امکان آموزش قرآن برای افراد مختلف بدون هیچ محدودیت مکانی اتفاق افتاد.

به طوری که امروزه افراد متعدد از سراسر ایران می توانند تنها با ثبت نام و شرکت در دوره های انتخابی خود در منزل و از طریق اتصال به اینترنت به واسطه ی تدریس اساتید برجسته به بهترین و حرفه‎ ای‎ ترین آموزش ‎ها دست ‎ یابند.

دلایل تأکید به آموزش حفظ قرآن با توجه به جامعیت و پاسخگویی همه جانبه‎‏ ی قرآن کریم به تمامی مسائل در زمان های مختلف زندگی انسان، آموزش و تسلط بر این کتاب آسمانی می تواند برکات ارزشمندی را به زندگی انسان‎ ها هدیه دهد.

از جمله برکاتی که به واسطه ی همراهی با آیات قرآن کریم نصیب انسان های تلاشگر خواهد شد می توان تقویت حافظه که در روایات متعددی نیز به این موضوع اشاره شده را نام برد.

اما از دیگر فواید و آثار این موضوع درک بیشتر آیات و برقراری ارتباطی بهتر با آن، قبولی شفاعت، شادابی دل‎ ها، نجات از اضطراب و تنهایی و احاطه ‎ی رحمت الهی می‎ باشند.

علاوه بر این فواید ارزشمند، آموزش حفظ قرآن می تواند مشکلاتی که در روخوانی آیات وجود دارد را از بین ببرد تا فرد با اعتماد به نفس بیشتری در اجتماع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش حفظ مجازی قرآن با ارائه مدرک معتبر در موسسه علیین

آموزش حفظ مجازی قرآن با ارائه مدرک معتبر در موسسه علیین