مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 06:552021-08-01اقتصادي

افزوده شدن 185 کیلومتر فیبر و مدار خط به بخش انتقال برق خوزستان


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: از سال گذشته تاکنون 30 کیلومتر فیبر نوری و 155 کیلومتر مدار خط به بخش انتقال و فوق توزیع شبکه تحت نظارت این شرکت در استان های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد اضافه شده است.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: از سال گذشته تاکنون 30 کیلومتر فیبر نوری و 155 کیلومتر مدار خط به بخش انتقال و فوق توزیع شبکه تحت نظارت این شرکت در استان های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد اضافه شده است.

محمود دشت بزرگ در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دو پروژه فوق توزیع پست موبیل جنوب غرب اهواز و برقداری ورود و خروج خط 132 کیلوولت دشت آزادگان – سوسنگرد اصلی، در پست سرو دشت آزادگان به بهره برداری رسید.

وی افزود: پست موبیل 132.

33 کیلوولت جنوب غرب اهواز 30 مگاولت آمپر ظرفیت و سه فیدر خروجی دارد و ارزش سرمایه گذاری آن 26 میلیارد تومان است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان تصریح کرد: با بهره برداری از این پست موبیل، ظرفیت جدید در شهر اهواز ایجاد شده است و با بهبود ولتاژی که ایجاد می کند، تقویت پایداری شبکه را به همراه خواهد داشت.

دشت بزرگ در خصوص برقداری ورود و خروج خط 132 کیلوولت دشت آزادگان – سوسنگرد اصلی، در پست سرو دشت آزادگان، عنوان کرد: این پروژه 16 کیلومتر مدار طول دارد و ارزش سرمایه گذاری آن 46 میلیارد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزوده شدن 185 کیلومتر فیبر و مدار خط به بخش انتقال برق خوزستان

افزوده شدن 185 کیلومتر فیبر و مدار خط به بخش انتقال برق خوزستان