مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 06:502021-08-01سياسي

در اردوگاه آسیب دیدگان اجتماعی اهواز چه می گذرد؟


رییس اداره اجتماعی شهرداری اهواز با اشاره به مشکلات مجتمع اردوگاهی و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی اهواز گفت: با وجود اینکه طبق آیین نامه برخی از سازمان ها مکلف به همکاری با شهرداری هستند، - متاسفانه همکاری نمی کنند و این امر، روند کار را سخت تر کرده است.

مریم سمال پور بابااحمدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در هشتاد و دومین جلسه شورای عالی اداری در سال 87، آیین نامه ای جهت بهبود فعالیت های دستگاه های اجرایی و ارتقای کارهای آنان مربوط به مبارزه با تکدی گری و جمع آوری، شناسایی و تعیین وضعیت افراد بی سرپرست، گمشده و متواری و .

و تنظیم وظایف دستگاه های عمومی و دولتی تصویب شد.

در این مصوبه شهرهای بزرگ که بیش از 500 هزار نفر جمعیت دارند اقدام به ایجاد مجتمع اردوگاه زیر نظر فرمانداری با هماهنگی سازمان های مسئول از قبیل دادگستری استان ها، نیروهای انتظامی، بهزیستی، کمیته امداد اداره کار و امور اجتماعی و شهرداری و معرفی نماینده تام الاختیار خود در مجتمع برای انجام وظایف دستگاه متبوع اقدام شود.

وی افزود: طبق مصوبه تأمین محل، امکانات و تجهیزات اولیه مورد نیاز اردوگاه، از طریق شهرداری صورت خواهد گرفت و اعتبارات لازم از بودجه عمومی استان تأمین خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در اردوگاه آسیب دیدگان اجتماعی اهواز چه می گذرد؟

در اردوگاه آسیب دیدگان اجتماعی اهواز چه می گذرد؟