مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 06:502021-08-01سياسي

توقیف ادوات حفاری غیرقانونی در ابرکوه


رییس ادره منابع آب شهرستان ابرکوه از دو مورد تخلف حفاری غیرمجاز و توقیف ادوات حفاری و معرفی متخلفین به مراجع قضایی خبر داد.

- سیدعلی مشکات پیش از ظهر امروز در حاشیه اجرای حکم توقیف ادوات غیرقانونی حفاری به خبرنگار فارس در ابرکوه، اظهار کرد: با توجه به وظیفه خطیر حفظ و حراست از منابع آب زیرزمینی و جلوگیری از تخلفات و بمنظور برخورد با متخلفینی که بدون مجوز اقدام به حفاری های غیرقانونی می نمایند در هفته اخیر دو مورد تخلف شناسایی و ادوات حفاری غیرمجاز توسط اداره منابع آب ابرکوه توقیف و متخلفین به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: موارد مواجهه و برخورد با تخلفات با همکاری و تعامل بسیار خوب دادستان و نیروهای خدوم فرماندهی انتظامی شهرستان ابرکوه با سرعت و دقت بالا صورت گرفته که جای تشکر و قدردانی دارد.

رییس ادره منابع آب شهرستان ابرکوه گفت: در سال جدید همچنین با توجه به مواد 27 و 28 قانون توزیع عادلانه آب،  یک مورد خط انتقال غیر مجاز به اراضی غیر، قطع و جمع آوری شده است.

مشکات از شناسایی یک حلقه چاه کشاورزی فعال و پر و مسلوب المنفعه نمودن یک حلقه چاه غیر مجاز در سال جدید خبر داد و خاطرنشان کرد: در این مدت از حفاری غیرمجاز یک حلقه چاه توسط اداوت حفاری غیرمجاز ممانعت بعمل آمده  و با نظارت اداره، منصوبات مجاز بر روی پنج حلقه چاه نصب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف ادوات حفاری غیرقانونی در ابرکوه

توقیف ادوات حفاری غیرقانونی در ابرکوه