مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 06:452021-08-01اقتصادي

میراث ماندگار المپیک ها چیست؟


بازی های المپیک در حال برگزاری و بار دیگر زمان آن فرا رسیده است که ارزش رویدادهای مهم ورزشی بین المللی را برای جوامع محلی بررسی کنیم.

- به نقل از کلایمیت کلمبیا، شهرهای سراسر جهان در این مورد پیشنهادات مفصلی ارائه کردند تا بتوانند از نتایج این تجربیات اساسی که به سرمایه گذاری عظیم محلی در اماکن، حمل ونقل، مسکن و سایر منابع نیاز دارد، اطمینان حاصل کنند اما مزایای ماندگار بازی های المپیک برای شهرها چیست؟ آیا بازی های المپیک به نفع جمعیت های محلی به ویژه مناطق کم درآمد است؟ آیا آنها پایداری محیط زیست را بهبود می بخشند؟ و آیا آنها می توانند فرصت های شغلی، تحصیلی و مسکن را گسترش می دهند؟ بازی های توکیو موارد جذابی در مورد جمعیت محلی ارائه می دهد.

از این گذشته، این بازی ها در میانه بیماری همه گیر کووید- 19 در حال انجام است.

دویدن، شنا کردن، پریدن و همه نوع فعالیت ورزشی بدون تماشاچی انجام می شود و این در کوتاه مدت باعث کاهش چشمگیر درآمد محلی خواهد شد اما برگزاری این رویداد با توجه به میزان قابل توجه آمار پایین واکسیناسیون در ژاپن جای سوال دارد.

در ابتدای ماه، فقط 12.

65 درصد از جمعیت ژاپن به طور کامل در مقابل این بیماری واکسینه شده بودند، در حالی که میزان افراد واکسینه شده در کشورهایی مانند آمریکا و انگلیس بیش از 40 درصد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میراث ماندگار المپیک ها چیست؟

میراث ماندگار المپیک ها چیست؟