مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 06:452021-08-01اقتصادي

آخرین وضعیت نوبت گیری نوآموزان برای «سنجش سلامت»


رییس سازمان آموزش وپرورش استثنایی از نوبت گیری بیش از یک میلیون نوآموز بدو ورود به دبستان در برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی تا نهم مرداد خبر داد.

- رییس سازمان آموزش وپرورش استثنایی از نوبت گیری بیش از یک میلیون نوآموز بدو ورود به دبستان در برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی تا نهم مرداد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید جواد حسینی اظهار کرد: از آغاز رسمی برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی 40روز گذشته است و در این مدت 76 درصد نوآموزان بدو ورود به دبستان درنوبت قرارگرفته اند،که از این تعداد 46 درصد نوآموزان، ارزیابی شده اند.

وی افزود: تاکنون استان های کردستان، بوشهر، سمنان، مرکزی، قزوین، چهارمحال بختیاری، قم، ایلام، خراسان شمالی و اردبیل به ترتیب بیشترین درصد نوبت گیری نوآموزان در پایگاه های سنجش را داشته اند.

حسینی گفت: همچنین استان های کردستان، بوشهر، همدان، ایلام، چهارمحال بختیاری، اردبیل، مرکزی، خوزستان، گلستان و قم نیز به ترتیب بیشترین درصد سنجش نوآموزان در پایگاه های سنجش را داشته اند.

رییس سازمان آموزش وپرورش استثنایی ادامه داد: شناسایی نشانگان مشکلات ویژه یادگیری، یکی از برنامه های سنجش در سال جاری است و در 5استان غربالگری نشانگان مشکلات یادگیری نوآموزان بدو ورود به پیش دبستان، به صورت پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت نوبت گیری نوآموزان برای «سنجش سلامت»

آخرین وضعیت نوبت گیری نوآموزان برای «سنجش سلامت»