مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 06:452021-08-01سياسي

برگزاری همایش های آنلاین معرفی رشته های دانشگاهی «انتخاب آگاهانه» از 11 مرداد


دبیر انجمن های علمی دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: همایش های آنلاین معرفی رشته های دانشگاهی «انتخاب آگاهانه» در راستای عدالت آموزشی و به صورت رایگان از فردا 11 مرداد ماه برگزار می شود.

- دبیر انجمن های علمی دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد خبر داد برگزاری همایش های آنلاین معرفی رشته های دانشگاهی انتخاب آگاهانه از 11 مرداد ایسنا/خراسان رضوی دبیر انجمن های علمی دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: همایش های آنلاین معرفی رشته های دانشگاهی انتخاب آگاهانه در راستای عدالت آموزشی و به صورت رایگان از فردا 11 مرداد ماه برگزار می شود.

امیر حسین سالاری در خصوص برگزاری دومین دوره انتخاب آگاهانه در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این طرح توسط انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود و هدف از برگزاری آن معرفی دقیق کامل و آگاهانه رشته ها برای پذیرفته شدگان کنکور 1400 است که به صورت آنلاین و رایگان برگزار می شود.

وی افزود: در حال حاضر شرایط کرونا بر کشور حاکم است و دانش آموزان و پذیرفته شدگان کنکور برای اینکه بخواهند از شرایط مشاوره انتخاب رشته استفاده کنند، نیاز دارند که به صورت حضوری در محل حاضر شوند که از نظر مسائل بهداشتی خطر زیادی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش های آنلاین معرفی رشته های دانشگاهی «انتخاب آگاهانه» از 11 مرداد

برگزاری همایش های آنلاین معرفی رشته های دانشگاهی «انتخاب آگاهانه» از 11 مرداد