مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 06:352021-08-01ورزشي

حضور 3 نوجوان اردبیلی در تیم ملی وزنه برداری


رییس هیأت وزنه برداری استان اردبیل گفت: 3 وزنه بردار نوجوان استان اردبیل در اردوی های تیم ملی حضور داشتند که تلاش می کنیم تا تعداد بیشتری را برای حضور در تیم ملی و مسابقات آسیایی آماده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سعید علی حسینی پیش ازظهر امروز در مراسم معرفی اعضای هیأت رییسه هیأت وزنه برداری استان اردبیل اظهار کرد: 3 وزنه بردار نوجوان استان اردبیل در اردوی های تیم ملی حضور داشتند که تلاش خواهیم کرد تا نوجوانان و جوانان بیشتری را در استان برای حضور در تیم ملی و مسابقات آسیایی آماده کنیم.

وی با اشاره به حضور تیم وزنه برداری استان اردبیل در مسابقات لیگ کشوری افزود: با وجود وزنه برداران به نام و قهرمانان المپیک استان اردبیل، وزنه برداری استان اردبیل از روزهای اوج خود فاصله گرفته است که امیدواریم بتوانیم وزنه برداری استان را به روزهای اوج خود بازگردانیم.

باید قابلیت های جوانان اردبیل در وزنه برداری احیا شود ارژنگ عزیزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل و عضو هیأت رییسه وزنه برداری استان نیز در این مراسم با تاکید بر حمایت از وزنه برداری استان و استفاده از قابلیت های جوانان در وزنه برداری بیان کرد: استان اردبیل نشان داد که در این رشته ورزشی از قابلیت های بزرگی برخورداربوده که باید با حمایت مسؤولان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 3 نوجوان اردبیلی در تیم ملی وزنه برداری

حضور 3 نوجوان اردبیلی در تیم ملی وزنه برداری