مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 06:352021-08-01سياسي

کارگاه نشان هیئت تجربه ای نو از حضور هنر در فضای مذهبی بود


کارشناس مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس، کارگاه عملی نشان هیئت را تجربه ای نو و تازه برای هنرمندان گرافیست شیرازی از حضور هنر در فضای مذهبی توصیف کرد.

- کارگاه "نشان هیئت" تجربه ای نو از حضور هنر در فضای مذهبی بود ایسنا/فارس کارشناس مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس، کارگاه عملی نشان هیئت را تجربه ای نو و تازه برای هنرمندان گرافیست شیرازی از حضور هنر در فضای مذهبی توصیف کرد.

امیرحسین عبادیان دهکردی یکشنبه 10 مرداد در حاشیه برگزاری کارگاه طراحی نشان هیئت، به خبرنگاران گفت: این کارگاه تلاشی جدی برای استفاده از ظرفیت هنر در تعظیم شعائر و تکریم ارزشهای والای دینی بود.

وی افزود: مجمع طراحان انقلاب اسلامی استان فارس بیت و حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس در ماه های اخیر تجربه های مشترک خوبی رقم زده اند که این حرکت از جمله آنان است.

کارشناس مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس ادامه داد: حسین چمن خواه هنرمندی که از شیراز برخاسته و اکنون از جمله نام آوران عرصه گرافیک در کشور است برای حضور در این کارگاه به زادگاه خود بازگشت تا تجربه ای متفاوت را برای هنرمندان شیراز رقم زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه نشان هیئت تجربه ای نو از حضور هنر در فضای مذهبی بود

کارگاه نشان هیئت تجربه ای نو از حضور هنر در فضای مذهبی بود