مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 06:252021-08-01ورزشي

آکادمی فوتبال گنبدکاووس در راستای پرورش استعدادهای شرق گلستان راه اندازی می شود


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس گفت: راه اندازی آکادمی فوتبال در شهرستان گنبدکاووس موقعیت خوبی برای پرورش استعدادهای این رشته ورزشی در شرق خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، در چند روز گذشته شاهد اعتراضات برخی از هیئت های ورزشی در راستای واگذاری استادیوم تختی شهرستان گنبدکاووس به بخش خصوصی برای راه اندازی آکادمی فوتبال بودیم.

استادیوم تختی دارای 26 هزار مترمربع وسعت و بیش از 50 سال قدمت دارد که در این فضا رشته های ورزشی دوومیدانی، تنیس روی میز، تنیس خاکی، تیروکمان تمرینات خود را انجام می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس رییس هیئت دوومیدانی سابق شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: واگذاری مجموعه چند منظوره استادیوم تختی به بخش خصوصی سبب تضعیف رشته های قهرمان پرور مانند دوومیدانی، تنیس روی میز، تنیس خاکی و غیره می شود.

وی تصریح کرد: به نظر می رسد با وجود فعالیت 25 مدرسه فوتبال و پنج مدرسه فوتسال و حدود 5 هزار نفر عضو توسط مربیان بومی و فوتبالیست برتر در گنبدکاووس نیاز به آکادمی فوتبال نباشد.

رییس هیئت دوومیدانی سابق گنبدکاووس گفت: انتقال رشته های مختلف ورزشی مانند دوومیدانی، تنیس روی میز، تنیس خاکی، تیروکمان و غیره به استادیوم آزادی  با وجود عدم زیرساخت های لازم در این مجموعه به صلاح نبوده و سبب از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آکادمی فوتبال گنبدکاووس در راستای پرورش استعدادهای شرق گلستان راه اندازی می شود

آکادمی فوتبال گنبدکاووس در راستای پرورش استعدادهای شرق گلستان راه اندازی می شود