مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 06:252021-08-01ورزشي

33 درصد بودجه هیأت های فوتبال مختص بانوان است


سرپرست نائب رییس بانوان هیأت فوتبال استان کرمانشاه گفت: 33 درصد از بودجه ای که از هیأت استان به هیأت هر شهرستان داده می شود، مختص فوتبال و فوتسال بانوان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلسه هم اندیشی با حضور نایب رییس بانوان استان و نواب رییس بانوان شهرستان های کرمانشاه به همراه تقدیر و تشکر از سه بازیکن، غزل مرشدی و آرمیتا محمدخانی در رده سنی نوجوانان و فاطمه پسندیده در رده سنی جوانان و عضویت آن ها در تیم ملی و کسب عنوان نایب قهرمانی در مسابقات بین المللی کافا، برگزار شد.

نایب رییس هیأت فوتبال بانوان استان کرمانشاه در این گردهمایی، اظهار داشت: جلساتی با حضور نایب رییسان برای طرح مشکلات و مسائل شهرستان ها و رسیدگی به آن الزامی است چرا که موفقیت شهرستان ها، موفقیت استان را رقم می زند.

سمیه علی در خصوص بودجه ای که از سوی هیأت فوتبال به بانوان اختصاص داده می شود، گفت: 33 درصد از بودجه ای که از هیأت استان به هیأت هر شهرستان داده می شود مختص فوتبال و فوتسال بانوان است که طبق حق و حقوق باید به بانوان اختصاص یابد در غیر این صورت روسای هیأت های شهرستان ها باید پاسخگوی این امر باشند.

وی درخصوص برنامه های آینده هیأت، افزود: در بخش بانوان مسابقات فوتسال نوجوانان را پیش رو داریم که با توجه به کرونا و با رعایت پروتکل های بهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 درصد بودجه هیأت های فوتبال مختص بانوان است

33 درصد بودجه هیأت های فوتبال مختص بانوان است