مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 06:202021-08-01اقتصادي

افتتاح باقیمانده آزادراه شرق-اصفهان+جزییات


اصفهان علاوه بر تکمیل کریدور آزادراهی شمال- جنوب کشور موجب اتصال این کریدور به کریدور جاده ای شرق به غرب و جاده نایین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خیراله خادمی در مراسم افتتاح هشت کیلومتر باقیمانده آزادراه شرق-اصفهان با حضور وزیر راه و شهرسازی، اظهار کرد: 55 کیلومتر از این آزادراه حدفاصل کاشان تا جاده فرودگاه سال گذشته به بهره برداری رسید و امروز شاهد تکمیل و بهره برداری بخش باقیمانده این آزادراه به طول هشت کیلومتر هستیم.

وی افزود: این بخش از آزادراه تکمیل کننده کریدور آزادراهی شمال- جنوب است و حلقه اتصال این کریدور به کریدور جاده ای شرق به غرب و جاده نایین محسوب می شود.

معاون وزیر راه وشهرسازی تکمیل شدن این بخش از آزادراه شرق-اصفهان را موجب تسهیل حمل و نقل بار و مسافر استان های شمالی کشور به استان های اصفهان، فارس، چهارمحال و بختیاری، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد اعلام کرد و گفت: بهره برداری از این آزادراه موجب افزایش بهره وری آزادراه اصفهان-نطنز- کاشان است.

خادمی بهره بردرای از آزادراه شرق اصفهان را موجب کاهش 80 دقیقه از زمان سفر و 35 کیلومتر از مسیر دانست و ادامه داد: این آزادراه موجب کاهش مصرف سوخت بالغ بر 15 میلیون لیتر در سال و 730 میلیون لیتر در دوره 20 ساله بهره برداری است و سوانح جاده ای را حدود 15 درصد کاهش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح باقیمانده آزادراه شرق-اصفهان+جزییات

افتتاح باقیمانده آزادراه شرق-اصفهان+جزییات