مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 06:202021-08-01سياسي

سعیدی: بسیاری از موافقان طرح صیانت در توییتر و تلگرام حساب کاربری دارند


نماینده مردم چابهار در مجلس یازدهم از ارجاع طرح «صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی» به کیسیون های تخصصی را خلاف دغدغه شفافیت آراء نمایندگان مجلس دانست و گفت: - نماینده مردم چابهار در مجلس یازدهم از ارجاع طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی به کیسیون های تخصصی را خلاف دغدغه شفافیت آراء نمایندگان مجلس دانست و گفت: بسیاری از همکارانم در مجلس که موافق طرح صیانت از حقوق کاربر بودند با استفاده از فیلترشکن در توییتر و تلگرام فعالیت می کنند.

این دوگانگی ها مردم را نگران می کند.

معین الدین سعیدی در گفت وگو با ایسنا در مورد طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی و سامان دهی پیام رسان های اجتماعی که ارجاع به کمیسیون های تخصصی مجلس از سوی نمایندگان تصویب شد، گفت: مجلسی که دغدغه شفافیت آراء به صورت جدی در آن مطرح بوده است، نباید چنین طرح مهمی را پشت درهای بسته کمیسیون ها بررسی کند.

این مسئله یک اشکال بزرگی است که به اتفاق اخیر وارد است.

نماینده مردم چابهار در مجلس با استناد به از مردم ایران به علت تصویب این طرح عذرخواهی کردم و هنوز معتقدم که روز تصویب طرح مذکور، روز خوبی برای قوه مقننه ایران نبود.

طرح صیانت محدودیت هایی برای پلتفرم های خارجی در کشور ایجاد خواهد کرد وی با اذعان به اینکه سامان دهی فضای مجازی یک ضرورت کلی است گفت: این طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعیدی: بسیاری از موافقان طرح صیانت در توییتر و تلگرام حساب کاربری دارند

سعیدی: بسیاری از موافقان طرح صیانت در توییتر و تلگرام حساب کاربری دارند