مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 06:202021-08-01سياسي

لزوم توسعه فناوری آموزشی در کبودراهنگ


همدان _ مدیر آموزش و پرورش شهرستان کبودراهنگ گفت: توسعه و فناوری در نظام آموزشی کارآمد نه فقط یک انتخاب، بلکه یک ضرورت غیرقابل انکار است.

- در رابطه با اجلاس رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: اجلاس رؤسا فرصت مغتنمی برای بازخوانی نقش آموزش و پرورش در توسعه همه جانبه کشور و تبیین سیاست ها و خط مشی های نظام تعلیم و تربیت است.

وی با بیان اینکه یکی از مهم ترین راهکارهای تحقق عدالت اجتماعی، تأمین فرصت های برابر برای دسترسی عموم افراد جامعه به آموزش و پرورش است افزود: برابری فرصت ها و عدالت آموزشی باعث شکوفایی استعدادهای نهفته، بروز خلاقیت ها و توسعه تعلیم و تربیت در سطح کشور خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش کبودرآهنگ ادامه داد: تخصیص اعتبارات مالی کافی به آموزش و پرورش به ویژه در دوره ابتدایی، حمایت مالی از خانواده های دانش آموزان مستعد بی بضاعت، رفع موانع حضور دختران در مدارس، تمرکز زدایی، تولید برنامه درسی متناسب با نیازهای دانش آموزان و انتظارات بازار کار و سازماندهی مناسب معلمان متخصص در مناطق محروم از جمله عوامل مؤثر در تحقق عدالت آموزشی هستند.

وی با تاکید بر صیانت از دانش آموزان، خانواده و معلم در فضای مجازی گفت: در این زمینه مواردی چون افزایش سواد رسانه ای اولیا و مربیان در نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توسعه فناوری آموزشی در کبودراهنگ

لزوم توسعه فناوری آموزشی در کبودراهنگ