مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 06:202021-08-01سياسي

مجلس مصوبه ای در خصوص طرح صیانت از فضای مجازی نداشته است


نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس مصوبه ای در خصوص طرح صیانت از فضای مجازی نداشته است.

- ایسنا/زنجان نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس مصوبه ای در خصوص طرح صیانت از فضای مجازی نداشته است.

حجت الاسلام حسن شجاعی پیش از ظهر امروز (10 مردادماه) در دیدار با جوانان شهرستان سلطانیه، با بیان اینکه مجلس هیچ مصوبه ای در خصوص طرح صیانت از فضای مجازی نداشته است، اظهار کرد: تنها اتفاقی که در مجلس رخ داده، تصویب بررسی این طرح در کمیسیون مربوطه به جای صحن علنی مجلس بوده است.

وی اظهار کرد: طبق روال مجلس از گذشته تاکنون، طرح هایی که دارای چندین ماده قانونی باشند، برای جلوگیری از اتلاف وقت در صحن علنی و رسیدگی به مسائل مهم تر به کمیسیون های تخصصی مربوطه ارجاع داده می شود.

برای مثال، بررسی قانون مجازات اسلامی یکی از این نمونه ها است که به دلیل وجود مواد قانونی بسیار، بر اساس اصل 85 قانون اساسی به کمیسیون تخصصی مربوطه واگذار و طرح صیانت از فضای مجازی نیز به دلیل وجود ده ها ماده قانونی به کمیسیون مشترک در مجلس ارجاع داده شد.

نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با توضیح این مطلب که اینستاگرام و سایر اپلیکیشن هایی که جمعیت کثیری از مردم، مشاغل و کسب و کار خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس مصوبه ای در خصوص طرح صیانت از فضای مجازی نداشته است

مجلس مصوبه ای در خصوص طرح صیانت از فضای مجازی نداشته است