مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 06:152021-08-01سياسي

میز خرما در شهرستان دشتستان تشکیل می شود


نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: به منظور بررسی مسائل حوزه خرما بویژه تثبیت قیمت مناسب برای خرما، به زودی میز خرما در شهرستان دشتستان تشکیل می شود.

- ایسنا/بوشهر نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: به منظور بررسی مسائل حوزه خرما بویژه تثبیت قیمت مناسب برای خرما، به زودی میز خرما در شهرستان دشتستان تشکیل می شود.

دکتر ابراهیم رضایی با اشاره به نزدیکی فصل برداشت خرما و تاکید بر ضررت رسیدگی به مسائل و مشکلات کشاورزان، اظهار کرد: شهرستان دشتستان به عنوان قطب خرمای استان بوشهر شناخته می شود و سهم بیش از 70 درصدی در تولید خرمای استان دارد.

وی اضافه کرد: سال گذشته سال سختی با نخلداران دشتستانی بود و قیمت پایین فروش محصول باعث شد تا کشاورزان با مشکلات زیادی روبرو باشند؛ تلاش زیادی برای بهبود بازار خرما انجام شد و تغییراتی هم صورت گرفت ولی باز هم به وضعیت مطلوب نرسیدیم.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تصمیمات خوب و مناسب برای قیمت خرما باید اتخاذ شود، ادامه داد: در همین راستا میز خرما روز دوشنبه هفته جاری در شهرستان دشتستان با حضور مسئولان دستگاه های مربوطه به میزبانی فرمانداری دشتستان تشکیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میز خرما در شهرستان دشتستان تشکیل می شود

میز خرما در شهرستان دشتستان تشکیل می شود