مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 06:152021-08-01پزشكي

منتظر لیست ارشاد برای واکسیناسیون خبرنگاران استان مرکزی هستیم


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: برای آغاز واکسیناسیون خبرنگاران استان مرکزی منتظر ارسال لیست از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هستیم.

- ایسنا/مرکزی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: برای آغاز واکسیناسیون خبرنگاران استان مرکزی منتظر ارسال لیست از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هستیم.

یاسر قربانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به سند ملی واکسیناسیون و ابلاغ دستورالعمل مربوطه از سوی وزارت بهداشت، اظهار کرد: در اجرای فاز سوم واکسیناسیون ویروس کرونا در کشور، وزارت بهداشت چند گروه شغلی خاص را مدنظر قرار داد که شامل خبرنگاران، کارمندان بانک، رانندگان، معلمین و گروهی از بیماران خاص می شود.

وی تصریح کرد: برای واکسیناسیون خبرنگاران منتظر ارسال لیست از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هستیم که طبق قول داده شده امروز به دست دانشگاه می رسد و قطعا با ارسال لیست و تعیین تعداد خبرنگاران، واکسیناسیون تا آخر هفته در یک مرکز به صورت متمرکز آغاز می شود.

قربانی با اشاره به اینکه در حال حاضر واکسن موجود از نوع سینوفارم و کووبرکت است که خبرنگاران می توانند نوع واکسن را انتخاب کنند، افزود: خبرنگاران به دلیل نوع شغل و مواجهه بالا با اقشار و افراد مختلف و تعطیل نشدن فعالیت شغلی باید زودتر واکسینه می شدند، اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتظر لیست ارشاد برای واکسیناسیون خبرنگاران استان مرکزی هستیم

منتظر لیست ارشاد برای واکسیناسیون خبرنگاران استان مرکزی هستیم