مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 06:152021-08-01سياسي

ظریف: برای دعا به کابینه جدید دعوت شدیم


وزیر امور خارجه با تاکید بر اینکه در نامه ای که دو هفته قبل به دبیر کل سازمان ملل متحد نوشتم تاریخچه بدعهدی های آمریکا را ثبت کردیم و به شکل یک کتاب درآمد که ظرف امروز و فردا منتشر می شود بیان کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، محمد جواد ظریف روز یکشنبه در حاشیه جلسه دولت در جمع خبرنگاران، گفت: در زمینه اقتصادی کشور تلاش کردیم گام هایی برداریم که در دو سال اول هم موفقیتهایی داشتیم که نتیجه آن در رشد بی سابقه کشور خود را نشان داد اما متاسفانه با بدعهدی آمریکایی ها روبرو شدیم.

وزیر امور خارجه افزود:در نامه ای که دو هفته قبل به دبیر کل سازمان ملل متحد نوشتم تاریخچه این بدعهدی ها را از شهریورماه 1395 ثبت کردیم و این بدعهدی ها به صورت یک کتاب درآمد که ظرف امروز و فردا منتشر می شود.

این نشان دهنده این است تلاش خودمان را کردیم اما عوامل بیرون دولت و عوامل بیرون کشور مانع شدند که بتوانیم به نتیجه ای که بخواهیم برسیم.

وی گفت: دومین چیزی که ما باید در این وضعیت کرونا برای مردم فراهم می کردیم واکسن بود.

البته باید توجه ما به تولید داخل بود.

اما به عنوان وزارت خارجه وظیفه داشتیم که برای دسترسی به واکسن خارجی کمک کنیم که برای این کار در خدمت وزارت بهداشت بودیم و خوشحالیم که تاکنون بیش از 10 میلیون واکسن خارجی وارد کشور شده و با برنامه ریزی که شده ظرف ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریف: برای دعا به کابینه جدید دعوت شدیم

ظریف: برای دعا به کابینه جدید دعوت شدیم