مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 06:102021-08-01اقتصادي

8 کیلومتر از آزادراه کنارگذر شرق اصفهان به بهره برداری رسید


مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از بهره برداری از 8 کیلومتر باقی مانده از آزادراه کگنارگذر شرق اصفهان خبر داد.

- به نقل از شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، خیرالله خادمی از افتتاح 8 کیلومتر باقیمانده آزادراه شرق اصفهان با حضور وزیر راه و شهرسازی خبر داد و گفت : 55 کیلومتر از این آزادراه حدفاصل کاشان تا جاده فرودگاه سال گذشته به بهره برداری رسیده است و امروز شاهد تکمیل و بهره برداری بخش باقیمانده این آزادراه به طول 8 کیلومتر هستیم.

وی ادامه داد: این بخش از آزادراه تکمیل کننده کریدور آزادراهی شمال- جنوب است و حلقه اتصال این کریدور به کریدور جاده ای شرق به غرب و جاده نایین محسوب می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی تکمیل شدن این بخش از آزادراه شرق اصفهان را موجب تسهیل حمل و نقل بار و مسافر استان های شمالی کشور به استان های اصفهان، فارس، چهارمحال و بختیاری، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد اعلام کرد.

خادمی همچنین تصریح کرد: بهره برداری از این آزادراه موجب افزایش بهره وری آزادراه اصفهان-نطنز- کاشان است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، بهره برداری از آزادراه شرق اصفهان را موجب کاهش 80 دقیقه از زمان سفر، 35 کیلومتر از مسیر دانست و افزود: این آزادراه موجب کاهش مصرف سوخت بالغ بر 15 میلیون لی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 کیلومتر از آزادراه کنارگذر شرق اصفهان به بهره برداری رسید

8 کیلومتر از آزادراه کنارگذر شرق اصفهان به بهره برداری رسید