مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 06:052021-08-01سياسي

استفاده از کتاب های مرکز نشر دانشگاهی برای همانندجویی ایرانداک


برای صیانت از حقوق پدیدآوران و پیشگیری از بدرفتاری علمی توافق نامه ای میان پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) و مرکز نشر دانشگاهی امضا شد.

- برای صیانت از حقوق پدیدآوران و پیشگیری از بدرفتاری علمی توافق نامه ای میان پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) و مرکز نشر دانشگاهی امضا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، توافق نامه همکاری بین پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) و مرکز نشر دانشگاهی، میان دکتر سیروس علیدوستی (رییس پژوهشگاه) و دکتر ابراهیم حسین آبادی (رییس مرکز) به امضا رسید.

این توافق نامه بر پابه بندهای زیر بسته شد: مرکز فایل (ورد یا قالب دیگر) کتاب هایی را که پیش از انعقاد این توافق نامه منتشر کرده است و فایل (ورد یا قالب دیگر) کتاب هایی را که پس از این منتشر می کند، به ترتیبی که ایرانداک تعیین می کند، به همراه یک ( یو.

آر.

ال.

) ثابت اگر داشته باشند برای هر کتاب در اختیار ایرانداک می گذارد؛ ایرانداک کتاب های مرکز را برای همانندجویی در سامانه همانندجو به کار می برد و بخش های همانند مدارکی را که کاربران بارگذاری می کنند با بخش های کتاب یا کتاب های مرکز پیدا می کند و کاربران را برای آگاهی از نام و ویژگی های کتاب یا کتاب ها به ( یو.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از کتاب های مرکز نشر دانشگاهی برای همانندجویی ایرانداک

استفاده از کتاب های مرکز نشر دانشگاهی برای همانندجویی ایرانداک