مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 06:052021-08-01سياسي

آب آشامیدنی مردم بابل کنار از چاه تامین می شود/ نارضایتی مردم از تعلل مسؤولان


رییس شورای بخش بابل کنار بابل گفت: با وجود ساخت تصفیه خانه شهرهای گروه الف در بابل کنار، آب آشامیدنی مردم این بخش از آب چاه ها تامین می شود، چه ضرورتی دارد که خدمات دهی به مردم را به اتفاقات آینده موکول کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، علی رحیمیان رییس شورای بخش بابل کنار طی گفت وگویی اظهار کرد: از سال 1377 انجیل سی برای دفن زباله های شهرستان در نظر گرفته شد، ️از همان زمان وعده هایی برای تامین آب مردم منطقه داده شد که متاسفانه انجام نشد و بسیاری از مردم همچنان از آب آلوده استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه ️موضوع مهم بخش بابل کنار موضوع زیست محیطی است، افزود:️ مسیر تردد ماشین های حمل زباله که از داخل روستا صورت می گیرد همچنان مورد اعتراض مردم است، در ️جلسه ای در دفتر امام جمعه بابل کنار با حضور دو نماینده فعلی شهرستان و مسؤولان بخش برگزار شد، قرار شد مسیر دسترسی به انجیل سی آسفالت شود.

رحیمیان ادامه داد: حتی در جلسه ای دیگر در ایام ماه مبارک رمضان با حضور فرماندار، شهردار بابل، معاون عمرانی فرمانداری و ریاست شورای بابل و رییس دفتر سردار سعادتی در فرمانداری بابل برگزار شد و مقرر شد تا یک هفته بعد جلسه ای با حضور نماینده سازمان بازرسی و همین جمع تشکیل شده و تصمیماتی برای این مسیر تردد اتخاذ شود، که متا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب آشامیدنی مردم بابل کنار از چاه تامین می شود/ نارضایتی مردم از تعلل مسؤولان

آب آشامیدنی مردم بابل کنار از چاه تامین می شود/ نارضایتی مردم از تعلل مسؤولان