مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 06:052021-08-01ورزشي

کرمانشاه همچنان پایگاه استعدادیابی فوتبال غرب کشور است


هفته پیش بود که رییس فدراسیون فوتبال سفری به همدان داشت و در این سفر وعده راه اندازی مرکز استعدادیابی فوتبال غرب کشور را به مسئولین فوتبال این استان داد.

- ایسنا/کرمانشاه هفته پیش بود که رییس فدراسیون فوتبال سفری به همدان داشت و در این سفر وعده راه اندازی مرکز استعدادیابی فوتبال غرب کشور را به مسئولین فوتبال این استان داد.

شهاب الدین عزیزی خادم در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال این استان از انتخاب همدان به عنوان مرکز استعدادیابی غرب کشور خبرداد و ضمن تعریف و تمجید از زیرساخت ها و ظرفیت های فوتبالی این استان، اعلام کرد به زودی تفاهم نامه این انتخاب برای عملیاتی شدن امضا می شود.

این سخنان رییس فدراسیون درحالی است که سالهاست کرمانشاه عنوان مرکز استعدادیابی فوتبال در غرب کشور را یدک می کشد و پایگاه استعدادیابی فوتبالی در غرب کشور شناخته می شود.

برای اطلاع از چند و چون این موضوع سراغ رییس هیات فوتبال استان رفتیم که علی محبی زنگنه در این رابطه به ایسنا گفت: حدود دوسال پیش و قبل از شیوع بیماری کرونا، فدراسیون فوتبال برای بحث استعدادیابی کشور را به 17 منطقه تقسیم کرد که طبق این تقسیم بندی، کرمانشاه به همراه استانهای لرستان، ایلام و کردستان در منطقه 13 قرار می گرفت و مرکزیت این منطقه با کرمانشاه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه همچنان پایگاه استعدادیابی فوتبال غرب کشور است

کرمانشاه همچنان پایگاه استعدادیابی فوتبال غرب کشور است